Procesem nazýváme jakýkoli sled činností, často spojený s administrativou, který začíná a končí konkrétním úkonem. Na začátku této posloupnosti může být například nový servisní požadavek, výdejka ze skladu, žádanka o dovolenou či příchozí faktura, na jeho konci pak vyřešení daného problému, přejímka zboží, posouzení žádosti nebo zaplacení faktury.

Právě evidence a zpracování příchozích faktur bývá jedním z nejčastěji automatizovaných firemních procesů. Jedná se o standardizovaný opakující se úkon, který si o digitalizaci a automatizaci přímo říká. Nejen že se tím zvýší správnost zadaných údajů a ušetří čas, ale prakticky i ten nejjednodušší systém je schopen hlídat termíny splatnosti, díky čemuž lze předcházet například sankcím za pozdní platby.

Chci nabídku zdarma

jsem dobře obeznámen s technologickými nástroji, protože jsem je začlenil do mojí standardní nabídky služeb.

Respektuji vaše soukromí